Vďaka skúsenostiam sme dokázali prispôsobiť ponuku potrebám trhu. Bez ohľadu na to, či potrebujete svadobné oznámenia, diplomy pre dodávateľov alebo tisíce publikácií – sme schopní splniť vaše očakávania. Kladieme veľký dôraz na kvalitu tlače, farebnú reprodukciu a detaily. V prvom rade sa zameriavame na rýchle spracovanie objednávok. Presvedčte sa, čo môžete vytlačiť v JustPrint.
Tlač letákov a vizitiek
V našej firme chápeme, že nie každý musí byť odborníkom pri objednávaní letákov alebo vizitiek. Pri každej objednávke vyberáme jej parametre, ako napríklad:
metóda tlače,
hrúbka papiera,
typ papiera,
veľkosť tlače.
Vždy sa snažíme poradiť tak, aby ste minimalizovali stratený čas, pri zachovaní maximálnej spokojnosti s výtlačkami.
Na druhej strane, ak máte profesionálne vyrobený projekt, vynaložíme všetko úsilie na to, aby sme ho vytlačili bez zmien, pri zachovaní tej najlepšej reprodukcie.
Tlač propagačných materiálov
Najčastejšie práce, ktoré tlačíme v JustPrint sú:
vizitky,
letáky,
plagáty,
pozvánky,
diplomy.
Nebojíme sa používať moderné techniky. Veľa našich prác pokrývame parciálnym lakom, tlačíme na neštandardné podklady, ako je plast, papier farbený v mase, alebo dekoratívny papier.
Ak hľadáte profesionálne riešenia, ktoré sú k dispozícii nielen pre profesionálov, pri zachovaní najlepšej kvality a prijateľnej ceny, odporúčame vám odoslať dopyt. V JustPrint ( https://justprint.sk ) vyrábame vizitky, letáky a sieťotlač pre domácich zákazníkov, ako aj pre medzinárodné objednávky.
Zaujíma vás, ako informovať potenciálnych zákazníkov o existencii vašej firmy? Hľadáte spôsob na to, aby vaša reklama nebola nápadná a príliš nezaťažovala váš rozpočet? Investujte do oblečenia s firemnou potlačou, ktorú vyrobí profesionálna online tlačiareň JustPrint.
Prečo je oblečenie s logom firmy dobrým nápadom?
Investícia do oblečenia s firemnou potlačou môže podporiť vaše podnikanie. Je to mimoriadne univerzálna forma reklamy. Preto bez ohľadu na to, či prevádzkujete malú kaviareň, elegantnú reštauráciu, obchod alebo fitnes klub, bude tento spôsob propagácie vašej spoločnosti určite dobre fungovať.
Darček pre zákazníkov – bezplatný darček, ktorý sa pridáva napríklad do nákupov, je to veľmi pekné gesto, ktoré príjemcu určite motivuje, aby znova využil vaše služby. Je to šanca vyvolať pozitívne vzťahy s vašou značkou a nadviazať s ňou dlhodobý vzťah.
Budovanie vzťahov so zákazníkom
Budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi je nesmierne dôležité. Ak podnikáte, mali by ste nájsť spôsob, ako sprostredkovať hodnoty, pomocou ktorými by mala byť identifikovaná vaša značka. Prezentujte svoju spoločnosť z najlepšej stránky – ukážte súčasným aj potenciálnym zákazníkom, že budovanie vzťahov je pre vás prioritou. Skvelým spôsobom môže byť poskytnutie darčekov vo forme tričiek s originálnou potlačou. Takýto individuálny prístup k zákazníkovi sa zvyčajne veľmi cení – to práve starostlivosť o vzťahy, nie naháňanie zisku za každú cenu, vás výrazne priblíži k dosiahnutiu úspechu.
Chcete investovať do firemného oblečenia? Pozrite si našu ponuku profesionálnych reklamných potlačí z tlačiarne JustPrint. Tlačíme na materiáloch najvyššej kvality. Vynakladáme maximálne úsilie, aby bola tlač atraktívna pod vzhľadom estetiky a trvalosti. Vyrábame reklamné tričká rôznych veľkostí – vhodné pre ženy, mužov i deti.
Lepené katalógy sú trvalé materiály, ktoré sa zvyčajne používajú na predstavenie ponuky spoločnosti. Sú odolné, trvácne a veľmi efektívne, pokiaľ sa na ich tlač použije papier primeranej kvality.
Tlač lepených katalógov
Všeobecné pravidlo je jednoduché – papier použitý na vytvorenie obalu je hrubší ako papier vo vnútri. Problém je v tom, že nie vždy vieme, akú gramáž by mal mať daný papier. V prípade lepeného katalógu bude ideálny kriedový papier s gramážou 130 g. Môžete si vybrať matný aj lesklý.
Na obal sa však oplatí pridať lesklú alebo matnú fóliu či parciálny UV lak. Z papiera s gramážou 350 g (krieda mat alebo lesk) je možné vytvoriť ešte odolnejšie obaly.
Tlač šitých katalógov
Šité katalógy sú tiež veľmi trvalé, aj keď ich realizácia je obmedzená objemom materiálov – nemôžu byť hrubšie ako 50 – 60 strán. Krúžkové katalógy šité drôtom sú flexibilné a dajú sa rozložiť na ploche. Na ich tlač je tiež vhodné použiť kriedový papier s gramážou 170 – 350 g alebo ofsetový papier s gramážou 90 g. V prípade šitých katalógov je tiež možné upraviť povrch lesklou alebo matnou fóliou, Soft Touch a parciálnym lakom UV. Vďaka tomu budú vaše katalógy odolnejšie a efektívnejšie.
Tlač špirálových katalógov
Špirálové katalógy sú veľmi obľúbené vďaka nízkej výrobnej cene a schopnosti prispôsobiť rozmery, ako aj špirálovanie preferenciám zákazníka. Zvyčajne sa tlačia na lesklý kriedový papier s gramážou 130 g.
Obal v tomto prípade môže byť tiež vytlačená na ťažšom papieri, obohatený lesklou alebo matnou fóliou, ako aj vyrobený z polopriesvitného umelého materiálu – PVC, PP alebo PET. Vďaka takémuto postupu môže špirálový katalóg firma používať veľmi dlho.
Katalóg je vynikajúcim reklamným materiálom pre vašu firmu. Má veľa výhod a veľký marketingový potenciál, ale nie vždy vieme, aký katalóg si vybrať. Lákajú nás rovnako tie zošívané, ako aj lepené či špirálové. Pre ktorý typ sa rozhodnúť? Ktorý výber bude najvhodnejší? Poradíme vám, ktorý katalóg splní vaše očakávania.
Šité katalógy – charakteristika
Metóda šitia katalógov je najobľúbenejšia, rýchla a cenovo dostupná. Bohužiaľ, má aj obmedzenia. Šité katalógy môžu mať niekoľko desiatok strán (max. okolo 64). Takže ak vaša brožúra, reklamný leták, návod, sprievodca alebo zložka nebudú príliš rozsiahle, vtedy sa oplatí zvoliť šité katalógy. Ich výhodami sú:
výhodná cena,
krátka dodacia lehota,
trvalé spojenie stránok, čo umožňuje dlhodobé používanie.
Stručne povedané, šité katalógy sú trvácnou a lacnou alternatívou. Takže ak vám záleží na kvalite vytvorených materiálov a skutočne nízkej cene, využite túto príležitosť.
Lepené katalógy
Lepené katalógy sa vyznačujú vysokou estetikou. Ich výhodou je flexibilita – počet stránok je prakticky neobmedzený. Tieto katalógy sú mimoriadne odolné a používajú sa na vytváranie rozsiahlych brožúr, časopisov, telefónnych zoznamov, manuálov atď. Ich čas realizácie je o niečo dlhší v dôsledku procesu lepenia, ktorý sa používa na spájanie stránok v mäkkom obale.
Lepenie v katalógu začína zahrievaním lepidla na teplotu približne 150 °C. Potrebné parametre sa zadajú do stroja a potom sa katalógový blok umiestni do čeľuste, ktorá ho presúva. Ďalšou fázou je tzv. narezanie chrbta vložky. Potom prichádza čas na lepenie chrbta a bočné olepenie. Nakoniec sa katalóg spája s obalom, ktorý je podávaný, zviazaný a automaticky umiestnený. V tlačiarňach sa môžete stretnúť s dvoma technológiami lepenia katalógov: hot melt i pur. Dodatočne umožňuje používanie a lepenie hrubých obalov.
Špirálové katalógy
Špirálové katalógy sú jedným z najlacnejších a najúčinnejších spôsobov prezentácie vašej spoločnosti, ale nielen to. Môžete ich použiť na vytvorenie kalendárov z daného odvetvia, návodov na použitie pre prístroje, záručných listov alebo máp. Vy rozhodujete o farbe špirály a o tom, kde bude umiestnená. Môžete sa rozhodnúť zviazať katalóg pozdĺž dlhej alebo krátkej strany. Okrem toho je možné katalóg vybaviť obalom – plastovým alebo papierovým s dodatočnou výzdobou. Stránky v katalógu môžu byť fóliované. Vďaka tomu je mimoriadne odolný a vydrží dlhšie ako iné formy reklamy.
Prevádzkujete svoju vlastnú firmu a plánujete investovať do profesionálnych firemných výtlačkov od tlačiarne JustPrint? Chcete niekomu podarovať špeciálny darček? Alebo možno organizujete podujatie a potrebujete pozvánky alebo reklamné letáky, ktoré upútajú pozornosť svojou jedinečnou estetikou? V každom z týchto prípadov môžete využiť služby tlačiarne. Pozrite sa, prečo by ste to mali robiť a presvedčte sa, čo je potrebné zvážiť pri výbere.
Čo sa oplatí objednať v tlačiarni?
Časy, v ktorých sa služby poskytované tlačiarňami obmedzovali len na kopírovanie a tlač dokumentov, sú už dávno preč. Majitelia tohto typu pobočiek neustále rozširujú svoju ponuku a prispôsobujú ju potrebám potenciálneho Zákazníka. V súčasnosti tlačiarne ponúkajú svoje služby nielen individuálnym zákazníkom. Väčšina z nich poskytuje ponuku venovanú podnikateľom.
Výhody používania tlačiarne
Spolupráca so spoľahlivou tlačiarenskou spoločnosťou vám môže priniesť mnoho výhod. V prvom rade sa môžete spoľahnúť na odborné rady odborníkov pri výbere najlepšej metódy a veľkosti tlače v danom prípade, ako aj typu papiera alebo iného podkladu, na ktorý sa bude tlačiť. Pri realizácii vašej objednávky upravia najdôležitejšie parametre tak, aby efekt ich práce na 100 % spĺňal vaše očakávania. Navyše, špecializované tlačiarenské stroje, ktoré používajú profesionáli, im umožňujú vytvárať odolné výtlačky veľmi dobrej kvality – dokonca aj na neštandardné povrchy.
Ako si vybrať kvalitnú tlačiareň?
Stojíte pred výberom tlačiarne? Nezabudnite, že cena by nemala byť hlavným kritériom pri výbere konkrétnej firmy. Nízke náklady a vysoká kvalita nie vždy idú ruka v ruke. V tomto prípade hrá kľúčovú úlohu kvalita a estetika tlače. Najprv by sa malo vziať do úvahy, akými zariadeniami disponuje daná firma. Musíte sa uistiť, že tlačiareň má potrebné vybavenie na vykonanie objednávky v technike, ktorú uprednostňujete. Okrem toho, ak nám záleží na čase, stojí za to zistiť predpokladaný dátum realizácie objednávky.
Hľadáte profesionálnu tlačiareň? Kontaktujte nás! Odborníci z JustPrint sú pripravení Vám poradiť!
Dnes je možné tlačiť rôzne vzory alebo grafické materiály mnohými spôsobmi. Osobitne by som chcela venovať pozornosť online tlači. Koniec koncov, stále môžu existovať ľudia, ktorí o tejto možnosti nevedia.
Finančná otázka je vždy dôležitá
V skutočnosti sa
zriedka stáva, kedy daná osoba alebo firma nevenuje pozornosť sume, ktorú je
potrebné zaplatiť za tlačiarenské služby. Často sa však stáva skutočnosťou, že
preváži všetky ostatné faktory. Bohužiaľ to nie je dobrý prístup. Áno, veľký
dôraz by sa mal klásť na relatívne malé výdavky, ale nie na úkor iných otázok.
Preto je online tlač často vybraná, pretože kombinuje vysokú kvalitu s nižšou
cenou.
Venujte pozornosť pohodliu
Pri objednávaní tlače
online môžem ušetriť najviac času a nemusím to riešiť osobne. Avšak, niektorí,
ktorí chcú ušetriť peniaze, riešia tieto záležitosti osobne. Toto riešenie však
zaberá určité množstvo času. Ja svojim zákazníkom odporúčam možnosť doručenia
kuriérom priamo k nim domov.
Nezabudnite na kvalitu tlače!
Komfortné aj finančné
otázky nemôžu byť dôležitejšie ako kvalita tlačených projektov. Preto varujem
pred ignorovaním tohto problému. Firma, ktorá má moderné vybavenie, nízke ceny
a pracuje cez internet, môže tento problém vyriešiť. Na to je potrebné trochu
pohľadať v dobrých miestach a nájdete najlepšie možnosti.
V súčasnosti sa reklamné papierové katalóg môžu ukázať ako skvelá forma reklamy nielen pre veľké korporácie, ale aj pre malých miestnych podnikateľov, ktorí hľadajú lacnú a bezpečnú reklamu. Každý, kto chce vylepšiť imidž svojej značky a zvýšiť záujem o svoje výrobky a služby, by mal využiť moju ponuku a čo najskôr si objednať originálne reklamné katalóg .
Papierové katalóg navrhujem už mnoho rokov a môžem sa pochváliť mnohými spokojnými zákazníkmi z celej krajiny. Ku každému projektu pristupujem individuálne s veľkým nasadením, a preto som schopná splniť očakávania aj tých najnáročnejších zákazníkov.
Moderné reklamné papierové katalóg ú skvelým, a čo je najdôležitejšie, veľmi efektívnym reklamným médiom. Špecializujem sa predovšetkým v navrhovaní papierových foldrov na školenia a konferencie. V súčasnosti je pri rôznych obchodných kontaktoch veľmi dôležité, aby sa obchodné dokumenty (zmluvy, ocenenia, ponuky, informačné materiály) odovzdávali zákazníkom a obchodným partnerom v elegantných katalóg s logom spoločnosti. Vďaka mojim originálnym projektom sa budete líšiť od stoviek konkurenčných spoločností a budete pôsobiť veľmi dobrým dojmom na potenciálnych zákazníkov. Neustále sa snažím sledovať všetky novinky v marketingovom priemysle, vďaka čomu dokážem pripraviť módne a štýlové reklamné papierové katalóg, ktoré zodpovedajú moderným trendom.
Plagáty to nie je iba účinný reklamný
nosič, ale aj zaujímavý spôsob na kreatívnu dekoráciu interiéru. Kde sa oplatí
tlačiť plagát a prečo v internete?
A čo tak si vytlačiť plagát online?
Plagáty, plagátiky – kedysi sme o ne
bojovali v časopisoch pre mládež, hľadali v antikvariátoch alebo
kinách a dnes si ich môžeme jednoducho vytlačiť. Úžasne vyzerajú v izbe
umelca, predsedu, adolescenta alebo módnej pani domu. Je to jednoducho
univerzálny a nadčasový spôsob na vyjadrenie samého seba (alebo napr. svojej
firmy). Dnes môžete vyberať spomedzi rôznych formátov a vzorov a objednať si
poster, ktorý Vás najlepšie vyjadrí.
Vytlačenie výnimočného plagátu ešte nikdy nebolo také jednoduché. Vďaka online tlačiarňam si dnes môže každý vytlačiť vlastnú výstavu unikátnych plagátov. Už netreba chodiť po trafikách, galériách alebo obchodoch – stačí si plagáty objednať v internete. Dokonca netreba odísť z domu, stačí si premyslieť vysnívaný vzor, vybrať formát a potom pre neho začať hľadať miesto na stene, podlahe alebo maliarskych stojanoch. Kvalita tlače je v mnohých tlačiarňach naozaj pôsobivá, čas realizácie krátky a zásielka zadarmo. Avšak to nie je všetko, pretože na niektorých stránkach nájdete aj bezplatné šablóny online plagátov, ale o tom neskôr.
Vytlačte si svoj online poster
Plagáty je možné objednávať v rôznych
formátoch, napr. od A3 (297 x 420 mm), cez užšiu šerpu, až po XXL (1090 x 1530
mm). Môžete si vybrať jeden veľký plagát alebo kompozíciu rozdeliť na niekoľko
menších formátov. Na plagáty môžete aplikovať povrchovú úpravu alebo tlačiť na
rôznych podkladoch – od tenkého ofsetu 90 g až po solídnu kriedu 350 g, matné
alebo lesklé. Tenké plagáty sú lacnejšie a dobre vyzerajú v klip rámoch alebo
napínacích rámoch, tie hrubšie môžu byť zavesené priamo na stene, na šnúrkach
alebo v ľubovoľnom ráme. Plagáty sa na stenách dobre cítia jednotlivo, ale aj
vo väčšej skupine – určite pre ne nájdete ideálne umiestnenie. Navrhnite to po
svojom, a potom jednoducho vytlačte svoje nápady.
Šablóny plagátov online – kde ich hľadať?
Ak Vám záleží na výnimočnom plagáte, ale
nemáte návrhy, schopnosti alebo nápad (alebo všetko spolu), pravdepodobne sa
Vám zapáčia bezplatné šablóny plagátov. Mnoho z nich bolo pripravených
talentovanými návrhármi. Efekt? Unikátne, autorské vzory a šablóny, z ktorých
si môžete vyberať. Môžete ich samozrejme prispôsobiť k sebe a svojmu gustu. Po
nájdení a prispôsobení daného vzoru plagátu si môžete ihneď objednať tlač. O
niekoľko dní sa môže objaviť u Vás (a za zásielku zaplatíte 0 euro). Takže ste
pripravení na nebanálne plagáty?
Nálepky sú jedným z populárnych spôsobov obchodnej reklamy. Sú často využívané na olepovanie výkladov obchodov, firemných vozidiel alebo aj ako prvky na ozdobu interiéru. Oplatí sa investovať do nálepiek z fólie? Aké sú ich najdôležitejšie výhody?
Druhy samolepiacej fólie
Môžeme vybrať spomedzi mnohých druhov papieru na tlač a tak
isto je to aj v prípade samolepiacej fólie. Jednotlivé druhy sa od seba
odlišujú, takže sa oplatí oboznámiť sa s ich špecifikom, aby sme úspešne
vybrali príslušnú fóliu pre konkrétny návrh.
Priehľadná – lesk alebo mat
Fólia pokrytá trvanlivým lepidlom, jej použitie umožňuje
získať efekt, ktorý je podobný tlači na skle. Je vhodná na používanie na
miestach, ktorých povrch je dosť hladký a umožňuje presné prilepovanie
fólie.
Biela – lesk alebo mat
Má podobné vlastnosti ako priehľadní fólia, avšak (nie je
ťažké si domyslieť) grafika v tomto prípade sa objavuje na bielom pozadí!
Výhodou bielej matovej fólie je fakt, že odráža výrazne menej svetla ako
lesknúca sa fólia.
Matná fólia
Tento druh fólie dáva efekt zmrazeného skla – často sa používa
v interiéri miestností alebo kancelárií, aby boli miestnosti od seba oddelené.
Ozdobná fólia poskytuje zaujímavý vizuálny efekt, a taktiež praktický –
vďaka tomu, že nie je priehľadná, môže zaistiť trochu súkromia.
Biela so sivým lepidlom
Fólia podobná ako vyššie uvedená biela fólia, avšak pokrytá
sivým lepidlom. Vďaka tomu je možné zakryť grafiku, ktorá už je nanesená bez
toho, že bude viditeľná a bude ničiť efekt grafiky na novej fólii.
Perforovaná okenná
Ako už samotný názov uvádza, táto fólia je ideálna na používanie na oknách vďaka svojmu perforovanému povrchu. Malé, rovno uložené dierky prepúšťajú svetlo, teda po vnútornej strane miestnosti alebo vozidla je vidno, čo sa deje vonku. Táto fólia je používaná v kanceláriách, na obchodných výkladoch alebo na olepovanie okien vozidiel.
Samolepky z fólie ako forma reklamy
Stačí spoznať druhy fólií používanej na výrobu samolepiek, aby ste zistili, akým spôsobom môže byť používaná. Fólia je ideálna na okná, poskytuje zaujímavý efekt, ale často je používaná aj na prilepovanie napr. na stenách na ozdobné účely.
Väčšina inštitúcií rôzneho druhu (obchody, banky, salóny) majú
banner – je to veľmi dôležitý prvok vizuálnej identifikácie a svedčí
o tom, že na danom mieste sa nachádza inštitúcia, ktorú klient hľadá.
Samolepky z fólie sú úžasným doplnením funkcie banneru – viditeľné zvonku,
už zďaleka, sugerujú charakter miesta. Samolepky je možné jednoducho prilepiť
a tak isto odlepiť, preto sú úžasným nosičom informácií o aktuálnej
ponuke (ktorá sa často mení).
Perforovaná okenná fólia je taktiež dobrým spôsobom na
vonkajšiu reklamu – vo veľkých mestách môžeme veľmi často vidieť reklamy, ktoré
„cestujú“ električkami alebo autobusmi. Takáto reklama je veľmi účinná, pretože
sú na ňu denne vystavené tisíce osôb.
Hlavné výhody samolepiek zo samolepiacej fólie
Najdôležitejšou vlastnosťou takýchto samolepiek je ich trvanlivosť – sú odolné voči poveternostným podmienkach, takže sú ideálne ako vonkajšia reklama. Dodatočne ich je možné pokryť ochrannou vrstvou za účelom zvýšenia trvanlivosti. Samolepky môžu mať rôzne tvary – od veľmi malých až po obrovské (tlač je vtedy rozdelená na menšie časti, v závislosti od strojov používaných v tlačiarni).Samolepky z fólie sú univerzálne – ideálne nielen do interiéru miestností (na sklách, stenách alebo podlahe), ale aj zvonku na budovách ako aj na olepovanie firemných vozidiel. Výhodou je taktiež široký výber fólií, na ktorých je možné vykonať grafický projekt a prispôsobiť ho ku svojim potrebám.
Nový rok sa blíži veľkými krokmi.
Neodlučiteľným prvkom každého ďalšieho roku je nový kalendár – väčšinou ich
kupujeme v decembri alebo na začiatku januára, avšak nič nám nebráni v tom, aby
sme si svoj kalendár navrhli a kúpili už teraz.
Premýšľali ste kedysi o tom, koľko výhod Vám môže priniesť samostatné navrhovanie kalendárov? Rok 2020 môže byť prvým, ktorý privítate s kalendárom podľa vlastného návrhu. Takýto kalendár môžete taktiež darovať blízkej osobe alebo vytvoriť firemný materiál. Zistite, čo musíte vedieť, ešte predtým ako si svoj kalendár vytvoríte.
Individuálny návrh kalendárov 2020
Bez kalendárov ani na krok – práve tie nám
pomáhajú účinne organizovať čas a pripomínajú o dôležitých udalostiach. Zídu sa
doma, ale nezabudnime ani na kancelárske kalendáre, ktoré môžu spĺňať funkciu
príležitostí a darčekov pre zákazníkov.
Ak si chcete navrhnúť svoj súkromný, výnimočný kalendár, môžete na tento účet využiť špeciálne internetové stránky alebo si návrh objednať u grafika. Sprievodca prípravou kalendárov je veľmi jednoduchý a intuitívny, nevyžaduje obsluhu komplikovaných grafických programov. Stačí, že odošlete svoje fotografie, vyberiete typ písma a filtre. Môžete využiť aj knižnicu s hotovými šablónami. Vytvorenie kalendára pomocou sprievodcu je veľmi jednoduché, rýchle a celkom lacné. Je to úžasný spôsob na navrhnutie originálneho darčeka pre niekoho blízkeho – môžete v kalendári umiestniť spoločné fotografie alebo označiť dôležité dátumy.
Ak Vám záleží na profesionálnom projekte
na súkromné alebo firemné používanie, môžete si návrh objednať u grafika.
Skúsený grafik s ľahkosťou ohodnotí, či vami vybrané fotografie sú dobrej
kvality a bude z nich možné vytvoriť dobrý kalendár. Grafik môže taktiež urobiť
určité úpravy vo Vašom kalendári a umiestniť v ňom napr. logo Vašej firmy.
Firmy, ktoré majú svoje kalendáre, sú vnímané ako profesionálnejšie. Výroba takéhoto kalendára nie je príliš drahá a prináša naozaj mnoho výhod – ak zákazník dostane takýto kalendár ako darček, cíti sa ocenený, je veľmi pravdepodobné, že sa do Vašej firmy vráti. Okrem toho, ak kalendár s logom umiestni doma alebo na inom mieste, uvidí ho viac osôb. Možno vďaka tomu získate nových zákazníkov. Peniaze vložené do profesionálneho návrhu a tlače kalendárov sa Vám určite vrátia.
Fotografie do kalendára
Ak chcete mať vlastný fotokalendár, musíte veľmi pozorne vybrať fotografie. Najdôležitejšie je, aby mali dobrú kvalitu – inak budú po zväčšení roztiahnuté a neostré. Postupujte podľa pokynov, ktoré sú tlačiarňami často uvedené na internetových stránkach. Premyslite si aj koncepciu, napr. výber fotografií z rôznych ročných období k príslušným mesiacom, vytvorenie tematického kalendára (fotografie z dôležitých udalostí, fotografie zvierat, atď.) alebo kalendár s fotografiami dôležitými pre danú osobu, ak má byť darčekom.
Kalendáre na rok 2020 – realizácia
Mohlo by sa zdať, že do budúceho roka
nezostalo príliš veľa času, avšak návrh kalendára si treba premyslieť skôr.
Samotné navrhovanie pomocou internetového sprievodcu nezaberá príliš veľa času,
ale musíme rátať s tým, že realizácia môže z rôznych príčin meškať. Je to
dôležité predovšetkým, ak je kalendár určený na darček. Ak chcete využiť služby
grafika a objednať veľké množstvo kalendárov v tlačiarni, musíte zohľadniť čas
na vypracovanie návrhu, zavedenie úprav ako aj nájdenie príslušného grafika a
tlačiarne.