Posted on Leave a comment

Ako si vybrať reklamné katalógy pre firmy?

tlač katalógov

Reklamné brožúry sú ideálne počas veľtrhov a obchodných rokovaní – sú praktickým doplnkom rozhovorov s dodávateľmi. Reklamné katalógy nám umožňujú rýchlo predstaviť naše projekty, produkty a ďalšie podrobnosti o našom podnikaní. To je dobré zhrnutie alebo vstup k rozhovorom so zákazníkmi. Odovzdávaním brožúr – zainteresovaným zákazníkom dávame lístok na bližšie spoznanie našej firmy a nadviazanie plodnej spolupráce.

Aké by mali byť reklamné katalógy?

Profesionálne katalógy pre firmy by mali byť čitateľné, estetické a prepracované textovo aj graficky. Je tiež dôležité, aby boli v súlade s obrazom vašej spoločnosti a knihou vizuálnej identity (ak ju máte). Pri navrhovaní katalógov je potrebné venovať pozornosť správnemu a zaujímavému obsahu, kvalite tlače a materiálom, na ktoré sa bude tlačiť. Najdôležitejšie body sa uvedú nižšie.

  • Pri navrhovaní reklamných brožúr venujte pozornosť dobrému zloženiu, primeraným rozstupom, ako aj použitému typu písma (jeho font, veľkosť a zarovnanie). Je tiež dôležité nepreťažovať katalóg informáciami. Pamätajte, že ide o to, aby ste zákazníka zaujali a nie ho prestrašili množstvom informáciami.
  • Samozrejme obsah zaradený do reklamného katalógu má veľký význam – mal by byť nevyhnutný, špecifický, pútavý a výstižný. Nenechajte zákazníkov, aby sa nudili dlhými, hustými blokmi textu – radšej stavte na zaujímavé vety, citáty, rámčeky a charakteristické znaky. Nemusíte vyčerpať tému, ak by to malo vyčerpať čitateľa.
  • V reklamnom foldri – namiesto rozprávania – radšej predstavte. Namiesto použitia prázdnej chvály – ukážte konkrétne údaje – počet zákazníkov, výsledky testov a príslušné certifikáty. Pokiaľ je to možné – vyplňte katalóg názormi spokojných zákazníkov – tzv. spoločenský dôkaz rovnosti je dôležitým mechanizmom na budovanie vašej dôveryhodnosti.
  • Vyberte správny formát a typ katalógu. Typ papiera, kvalita tlače katalógu a kníhviazanie nie sú bezvýznamné. Nižšie nájdete prehľad troch najdôležitejších typov reklamných foldrov.

Viazanie reklamných katalógov pre firmy

  • Reklamný katalóg so šitou väzbou. V tomto foldri spôsob, akým sú spojené stránky, pripomína viazanie v zošitoch – sponky na chrbte. Zošívaný katalóg je ideálny pre malé reklamné brožúry – od 4 do 56 strán. Môžete si vybrať z rôznych formátov a typov komponentov – obaly, ako aj vnútorná časť.
  • Firemný reklamný katalóg so špirálovitým viazaním. Takéto firemné katalógy fungujú dobre ako prezentácia ponuky firmy a jej produktov – malých a stredných spoločností. Ich kapacita je zvyčajne medzi 8 a 56 stranami. Tu sú stránky spojené špirálou vo zvolenej farbe. Výhodou špirálového reklamného katalógu pre firmy je pohodlné prevracanie stránok.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja